PREZENTAČNÍ MATERIÁLY & TISKOVINY (POS) - Twinkles s.r.o.

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

PREZENTAČNÍ MATERIÁLY & TISKOVINY (POS)

SLUŽBY

I když v současné době je všude plno internetového, online, email a inbound marketingu a bůhví čeho ještě, určitě bychom neměli zapomínat na starý dobrý klasický marketing. Vždy platilo, že když chcete uspět, musíte být vidět a tak trochu vybočovat z řady a dělat věci trochu jinak. Pokud někam přijdete, vždy byste měli mít co dát. A z psychologického hlediska si vás určitě zákazníci zapamatují, když budou mít něco fyzicky v ruce, než když jim jen něco pošlete formou emailu.

Jaké POS materiály jsou nejčastěji využívány:

  • firemní komunikační sety (vizitky, dopisní papíry, obálky, vizitky, samolepky)

  • prodejní brožurky v nejrůznějších formátech

  • prezentační složky a sety, nebo CD a DVD, flesh nosiče

  • letáky

  • časopisy, katalogy, buletiny

  • tištěné výroční zprávy

  • knihy



Jak to udělat, aby vaše prezentační materiály neskončily v koši.

V dnešní době bude hodně záležet na kreativitě. Buďte jiní. Snažte se být inspirací pro ostatní. Nebojte se vybočit z řady. Zajímavý, a jiný inspirující materiál si lidé většinou schovají. Standartní a nezajímavé věci končí v koši. Takže, na co se zaměřit:
1. Netradiční kombinace barev.
Nebojte se experimentovat, zaujměte, podívejte se po trendech, netradičně kombinujte barvy
2. Moderní fonty.
Využívejte zajímavá ale přesto dobře čitelná písma, a znovu, nebojte se změn a trendů
3. Krásné obrázky.
Využívejte kvalitní fotografie, najděte si dobrého grafika, zapojte emoce, opět frčí lifestyl, vintage styl a celkově kresba vhodně kombinovaná s fotografií.
4. Netradiční rozměry.
Klasické rozměry se zdají být tak nějak občejné. Klasická A4 hravě zapadne mezi materiály konkurence, ale pokud budete kreativní a uděláte to jinak, budete vyčuhovat a i když možná zaplatíte o něco navíc kvůli nové raznici, určitě se to vyplatí :-)
5. Světem vládnou emoce.
Víc, než kdy dříve. Svět se mění a lidé jsou mnohem více citlivější na to, co vnímají a na to reagují. Aktivně vyhledávají věci, které řeší jejich problémy a nebo jim přináši radost. Vaše materály by nějakým způsobem měli navodit emoci, kterou potřebute proto, aby zákazník získal pocit, že u vás najde přesně to, co mu pomůže.
6. Vyzívejte k akci.
Pokud možno VŽDY mějte na materiále výzvu k akci, "zavolej", "stáhni si", "ozkoušej", "informuj se", "podívej se na..." atd.
7. Neodolatelně nabízejte.
K získání pozornosti nebo kontaktu na potencionálního zákazníka využívejte tzv. "neodolatelné nabídky", něco, co se nedá odmítnout. Vzorek zdarma, dárek zdarma, bonus, sleva, vyzkoušení zdarma atd. Ale buďte originální.

JAK VYTVOŘIT KONCEPT - EXTRA TIP
Pokud máte absolutně volnou ruku, kterou nesvazují globální pravidla, pak při tvorbě materiálů vždy přemýšlejte nejdříve o účelu (pro koho to tvoříte, proč a kolik na to máte), pak vyberte formu, vytvořte obsah a na závěr grafiku, která by měla (ale i výjimky potvrzují pravidlo) jít v souladu s celkovou prezentací firmy.

A v neposlední řadě zvažte praktičnost, kdybyste na místě potencionálního zákazníka byli vy, co by se vám líbilo, jaký formát by vám vyhovoval a co by nejspíše vyvolalo váš zájem o nabízený produkt či služby. Pokud si tohle dokážete představit, máte váš koncept.


Potřebujete pomoci?

Pokud potřebujete poradit nebo pomoci s návrhem a realizací, obraťte se na nás.

Poptávky:

V případě zájmu zašlete vaši poptávku na náš email >> nebo nás kontaktujte poptávkovým formulářem >>


Přihlašte se k odběru novinek emailem:
Vaše emaily jsou u nás v bezpečí. Z novinek se kdykoliv můžete odhlásit.
 
 
 
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky