Jak vybírat reklamní dárky - Twinkles s.r.o.

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

Jak vybírat reklamní dárky

ČLÁNKY & TIPY

Autor: Andrea Růžičková, 26.3.2014

 

Reklamní předměty a dárky byly, zůstávají a i do budoucna budou důležitou součástí prezentace každé firmy. Dobře vybrané a zrealizované reklamní předměty by měly vhodně reprezentovat a podporovat značku společnosti. Jak vybrat ty správné dárky, se dozvíte v následucícím seznamu.




1) Účel. Nejdříve si ujasněte, k jakému účelu je budete potřebovat.
2) Kdo je
váš zákazník. Přemýšlejte o vašich zákaznících, jako byste to byl/a Vy. Co Vám by se líbilo, co byste ocenil/ocenila?
3)
Souvislosti. Vybírejte dárky, které mají nějakou souvislost s tím, co prodáváte.
4)
Logo. Na dárky pro univerzální a běžné praktické použití, vždy na dárek umisťujte logo.
5)
Citlivě. Na VIP nebo speciální dárky, kde jde o hodnotu, nebo již mají jiné logo výrobce, umisťujte logo citlivě (např. na obal, nebo méně viditelné místo).
6)
Rozpočet. Vyčleňte si na dárkové předměty část marketingového rozpočtu. Pokud s tím budete počítat, nebudou Vám peníze koncem roku chybět.
7)
Ty mě a já Tobě. Pokud od někoho obdržíte dárek, je vhodné mu to při nejbližší příležitosti oplatit.
8)
Originalita. Inovujte a "svůj dárkový set" občas obohaťte něčím zajímavých, případně novinkou.
9)
Trendy. Sledujte trendy, aktuálně např. stále frčí zážitkové poukázky a nebo gurmánské balíčky a koše.

Stáhněte si náš univerzální "dárkový checklist" >>


foto credit: digitalphotos.net



POTŘEBUJETE POMOCNOU RUKU?
Pokud hledáte pomoc při tvorbě a realizaci tiskovin, poptejte nás. Využijte naší nabídky služeb tvorby a realizace tiskovin a POS a zašlete nám vaši poptávku nebo nám zavolejte.
Nabídka služeb tvorby a realizaci POS je zde >>


Pomohl vám tento článek? Pokud ano, sdílejte se svými přáteli a přihlaště se k odběru novinek na váš email.

Přihlašte se k odběru novinek emailem:
Vaše emaily jsou u nás v bezpečí. Z novinek se kdykoliv můžete odhlásit.
 
 
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky