Jak to udělat, aby vaše prezentační materiály neskončily v koši - Twinkles s.r.o.

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

Jak to udělat, aby vaše prezentační materiály neskončily v koši

ČLÁNKY & TIPY

Autor: Andrea Růžičková, 26.3.2014

 

I v dnešní moderní internetové době nezapomínejte na klasické prezentační materiály. Mějte potencionálnímu zákazníkovi co dát, aby až přijde domů a vyndá si věci z kapsy nebo tašky, měl důvod si na vás znovu vzpomenout.

ODLIŠTE SE, BUĎTE JINÍ.


Dnes již těžko vymyslíte něco absolutně unikátního a pokud ano, pak je to otázla pár týdnů či měcíců, než si toho někdo všimne a okopíruje vás. Vždy je to především o tom se odlišit a zaujmout. Buďte jiní. Snažte se být inspirací pro ostatní. Nebojte se vybočit z řady. Zajímavý, a jiný inspirující materiál si lidé většinou schovají. Standartní a nezajímavé věci končí v koši. Když budete jiní, sví a o krok vředu, nebudete mít konkurenci.

Na co se zaměřit:
1. Netradiční kombinace barev.
Nebojte se experimentovat, zaujměte, podívejte se po trendech, netradičně kombinujte barvy.
2. Moderní fonty.
Využívejte zajímavé fonty. Ale pozor na čitelnost. Nebojte se změn a trendů.
3. Krásné obrázky.
Využívejte kvalitní fotografie, najděte si dobrého grafika, zapojte emoce. Opět frčí lifestylové a krásné obrázky, vintage styl a kresba vhodně kombinovaná s fotografií.
4. Netradiční rozměry.
Klasické rozměry jsou fajn, ale nezaujmete. Klasická A4 hravě zapadne mezi materiály konkurence, ale pokud budete kreativní a uděláte to jinak, budete vyčuhovat a i když možná zaplatíte o něco navíc, určitě se to vyplatí :-)
5. Světem vládnou emoce.
Víc, než kdy dříve. Svět se mění a lidé jsou mnohem více citlivější na to, co vnímají a na to reagují. Aktivně vyhledávají věci, které řeší jejich problémy a nebo jim přináši radost. Vaše materály by nějakým způsobem měli navodit emoci, kterou potřebute proto, aby zákazník získal pocit, že u vás najde přesně to, co mu pomůže.
6. Přidejte svůj marketingový příběh.
Pokud máte vlastní a jedinečný příběh ke svému produktu či službě, řekněte jej, napiště a nebo nakreslete. Nedělejte chybu, když si budete myslet, že to nikoho nezajímá, nebo že to už všichni vědí. Určitě ne.
7. Vyzívejte k akci.
Pokud možno VŽDY mějte na materiále výzvu k akci, "zavolej", "stáhni si", "ozkoušej", "informuj se", "podívej se na..." atd.
8. Neodolatelně nabízejte.
K získání pozornosti nebo kontaktu na potencionálního zákazníka využívejte tzv. "neodolatelné nabídky", něco, co se nedá odmítnout. Vzorek zdarma, dárek zdarma, bonus, sleva, vyzkoušení zdarma atd. Ale buďte originální.


JAK VYTVOŘIT KONCEPT - EXTRA TIP
Pokud máte absolutně volnou ruku, kterou nesvazují globální pravidla, pak při tvorbě materiálů vždy přemýšlejte nejdříve o účelu (pro koho to tvoříte, proč a kolik na to máte), pak vyberte formu, vytvořte obsah a na závěr grafiku, která by měla (ale i výjimky potvrzují pravidlo) jít v souladu s celkovou prezentací firmy.

A v neposlední řadě zvažte praktičnost, kdybyste na místě potencionálního zákazníka byli vy, co by se vám líbilo, jaký formát by vám vyhovoval a co by nejspíše vyvolalo váš zájem o nabízený produkt či služby. Jak to budete např. posílat, nebo v čem si to váš  zákazník odnese domů. Pokud si tohle dokážete představit, máte váš koncept.




POTŘEBUJETE POMOCNOU RUKU?
Pokud hledáte pomoc při tvorbě a realizaci tiskovin, poptejte nás. Využijte naší nabídky služeb tvorby a realizace tiskovin a POS a zašlete nám vaši poptávku nebo nám zavolejte.
Nabídka služeb tvorby a realizaci POS je zde >>


Pomohl vám tento článek? Pokud ano, sdílejte se svými přáteli a přihlaště se k odběru novinek na váš email.

Přihlašte se k odběru novinek emailem:
Vaše emaily jsou u nás v bezpečí. Z novinek se kdykoliv můžete odhlásit.
 
 
 
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky