Jak si vytvořit marketingový plán - Twinkles s.r.o.

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

Jak si vytvořit marketingový plán

ČLÁNKY & TIPY

Autor: Andrea Růžičková, 26.3.2014

 

Začátkem roku by si každá firma měla stanovit své byznys cíle a vytvořit marketingový plán. Plán všech aktivit, které pomůžou daného cíle dosáhnout během následujících 12 kalendářních měsíců.Neměli byste zapomenout na zásadní události, doby dovolených, svátky a významné dny, které mohou významně ovlivnit výsledky vašich kampaní, ať positivně, nebo negativně.



5 základních částí marketingového plánu

  • CO se bude dělat (jaké marketingové aktivity)

  • PROČ  to bude dělat (čeho tím chce dosáhnout, stanovit si předpokládané výsledky dané aktivity)

  • KDY se to bude dělat (připravit časový plán)

  • ZA KOLIK  (musíte vědět, kolik na všechny aktivity budete potřebovat peněz)

  • JAK  to udělá (specifikovat nástroje)


Důležitou součástí by tedy mělo být marketingové plánování. Jednoduše na papíře jasně specifikováno, čeho chceme dosáhnout, kolik toho chceme dosáhnout, kdy a jak to uděláme.

Nezapomeňte, že marketingový plán je živý dokument a můžete jen během roku upravovat a doplňovat.



POTŘEBUJETE POMOCNOU RUKU?
Pokud hledáte pomoc při tvorbě a realizaci tiskovin, poptejte nás. Využijte naší nabídky služeb tvorby a realizace tiskovin a POS a zašlete nám vaši poptávku nebo nám zavolejte.
Nabídka služeb tvorby a realizaci POS je zde >>


Pomohl vám tento článek? Pokud ano, sdílejte se svými přáteli a přihlaště se k odběru novinek na váš email.

Přihlašte se k odběru novinek emailem:
Vaše emaily jsou u nás v bezpečí. Z novinek se kdykoliv můžete odhlásit.
 
 
 
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky